Odstąpienie od umowy (zwrot)
Na zwrot towaru Klient ma czas do 14 dni od otrzymania przesyłki.Zwracany Towar nie może nosić śladów korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru.
W przypadku dokonania zakupu podczas akcji promocyjnej, w których Klient otrzymuje prezent jest zobowiązany również do jego zwrotu.
W celu dokonania zwrotu, należy odesłać zwracany asortyment razem z dowodem zakupu (paragonem) oraz wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy.
Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 7 dni roboczych od momentu, kiedy produkt wróci do siedziby firmy.
W przypadku zakupów dokonywanych przez firmę i wystawienia Faktury VAT, nie ma możliwości zwrotu.
Reklamacje
W celu zareklamowania towaru klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sklepem. Tam otrzyma informację, w jaki sposób należy złożyć reklamację.
Należy pamiętać, że:
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przez Kupującego przed jego upływem na adres Sprzedawcy.
3. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedawcy.
4. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem na adres Sprzedawcy.
5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy w związku z odstąpieniem od umowy.
6. W wypadku odstąpienia od umowy Konsumentowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności (nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych), w tym koszty dostawy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
7. Prawo odstąpienia od umowy dotyczy tylko konsumentów a nie firm. W przypadku wystawienia faktury na firmę - prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje.